Pazar, Nisan 1

Okurken

Şu anda Walter Isaacson tarafından Steve Jobs’ın kendisiyle tam işbirliği içinde yazılmış ilk ve tek biyografisini okuyorum hatta yarılamış sayılırım. Kitabı okurken bir çok yerin altını çizdim, bitmek bilmeyen enerjisine, zekasına, inancına ve yenilmemiş olmasına hayran kaldım. İlham verici bu kitabı okumanızı tavsiye ederim, kitabı bitirdiğim zaman altını çizmiş olduğum yerleri yine bu yazının altına ekleyeceğim, şimdilik bir sayfayı paylaşmak istiyorum, kitap hakkında daha çok bilgi için tık tık; Haftaya başlangıç için; motive edici, gerçekçi, azimli bir kitap, hoşuma giden empatiye gerçekten önem verilmiş olması ki sanırım iş akışındaki bir çok problemi çözebilecektir, ne dersiniz? Bu hafta kısa notlarla burada olabileceğim, görüşmek üzere, iyi haftalar, uyanmamış olanlara küçük bir kahve dosyası hazırladım, pinterest'ta;) Sevgiler...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sende Yaz!