Cuma, Mart 30

Kısa Bir Not

Herkese merhabalar, bana göre uzun sayılabilecek zamandır yazmıyorum; oldukça yoğunum. Maillerinizi ve yorumlarınızı okuyorum ve gerçekten büyük mutluluk duyuyorum; çok teşekkür ederim. Birkaç mailde dikkatimi çeken, beni artık sadece "Yönetici Asistanları"nın takip etmediği. Her meslek grubumdan takipçimin olması beni ayrıca sevindirip, yüreklendirdi. Genelde evde, yolda, aklınıza gelebilecek her yerde online olduğum için kısa kısa da olsa sizler için daha çok yazmaya çalışacağım. Beni aynı zamanda Pinterest'tan ve Linked'In'den (Canan Yılmazer) takip edebilirsiniz. Ayrıca sorularınıza da cevap vermeye çalışacağım ki bu gerçekten eğlenceli ve faydalı olacak. Tekrar beni yüreklendiren ve destekleyen herkese çok teşekkür ederim;)

3 yorum:

  1. Neden sadece yönetici asistanları takip etsin ki ? Bence burda yazılanlar genele hitap ediyo.. Beni asıl üzen şey, izleyici sayısının az olması. Böyle bi blog bence çok daha fazla izleyici hak ediyor. Yeni yazıları bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  2. BİS, gerçekten teşekkür ederim, garip olan seyircisi az olsa da maillerin fazlalığı ve soruların olması, çok keyif verici, takip için tekrar teşekkürler;)

    YanıtlaSil
  3. Bencede bu blog her çalışanın faydalabileceği bir yer olmuş ve çok daha iyi yerlerde görmek isterim. Bende birkaç sorumu mail olarak gönderdim, onları cevaplayabilir misin? Aydan

    YanıtlaSil

Sende Yaz!