Pazartesi, Şubat 20

Nishmark

Ofis oyuncaklarınız var mı?

Birbirinden renkli, kullanışlı,  ilham verici ve motive edici ofis malzemelerini Nishmark'ta bulabilirsiniz. Ben özellikle, çantama atacağım,  el yapımı, stil sahibi defterlerine bayılıyorum. Masaüstü setleri, tüm  koleksiyon ile  gerçekten görülmeye değer. Siz de benim gibi masaüstünü kişiselleştirirken, şıklık arayışı içindeyseniz Nishmark bana biraz daha butik bir kaçış noktası gibi geliyor, yine de toplu kaçış noktası olarak Office1Storelar ve günlük kaçışlar içinde Nezih'ten vazgeçmiyorum. Zaman zaman e-bay ya da amazon'dan çok sevdiğim kırtasiye ürünlerini sipariş versem de, bekleme süresi beni oldukça yoruyor, gerçi çok istediğim bir defterin elime geçmesi ve benimle hayat bulup, bana benzeyerek benleşme süresi çok keyifli.

2 yorum:

Sende Yaz!